Szerződési feltételek

Online ételrendelés esetén

1. Weboldal adatai:

A www.donfredo.hu weboldal üzemeltetője a SZARVASBURGER Kft.

• Székhely: 5540 Szarvas, Jókai utca 105.
• Adószám: 25549430-2-04
• Bejegyző hatóság: Gyulai Cégbíróság
• Elérhetőség: +36 30/703-6215
• E-mail: donfredoszarvas@gmail.com

2. Az elektronikus szerződéskötés lépései

2.1. Regisztráció a www.donfredo.hu weboldalra. A Megrendelő köteles a regisztráció során a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.

2.2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót és a csomagolást. A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

2.3. Belépés a pénztárhoz, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése.
A minimális rendelési érték 1500 Ft.

2.4. A SZARVASBURGER Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 10 percen belül e-mailben visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a SZARVASBURGER Kft., és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 10 percen belül nem érkezik, a Megrendelő a +36 30 / 703 – 6215 telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

2.5. A megrendelt termék(ek)et futár által történő kiszállítással adjuk át. A weboldalon nincs lehetőség elektronikus úton bankkártyával vagy SZÉP kártyával történő fizetésre. A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel, bankkártyával, SZÉP kártyával, valamint étkezési utalvánnyal lehet fizetni. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 60 percen belül történik. Igény szerint a Felhasználó a megrendelés napján előre megjelölt időpontra is kérheti a kiszállítást.

2.6. Étel házhozszállítás esetén a feladott megrendelés nem mondható le. Kivételt képez ez alól, amennyiben Megrendelő a lemondást a rendelés feladásától számított 5 percen belül a +36 30 / 703 – 6215-as telefonszámon jelzi azt a Pizzéria felé.

2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
• az “Online kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
• a személyes adatok átírhatóak a rendelést leadó “Online pénztár” aloldalon megtalálható mezőkben. 
• Illetve bármikor változtathatóak a donfredoszarvas@gmail.com e-mail címen jelezve a változást szöveges formátumban a Felhasználó felhasználónevével és e-mail címével feltüntetve.

2.8. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a SZARVASBURGER Kft nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

3. Problémák, reklamáció, panaszkezelés

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt a Megrendelő a weboldalon elhelyezett panaszbejelentő űrlap megfelelő kitöltésével és beküldésével tudja jelezni a Don Fredo Pizzéria felé.

Ezenfelül elektronikus úton a donfredoszarvas@gmail.com e-mail címen keresztül.

Felügyeleti szervek:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Békéscsabai Kirendeltség – Békéscsaba
Cím: Békéscsaba, József A. u. 2-4.
Telefon: 66/546-150, 66/546-151